-30%
costum de baie intreg alb
Selectează opțiunile Acest produs are mai multe variații. Opțiunile pot fi alese în pagina produsului.

Costum de baie intreg alb PIERA – FORTALEZA D1279

Prețul inițial a fost: 299 lei.Prețul curent este: 209 lei.
-30%
Costum de baie intreg cu cupe push-up
Selectează opțiunile Acest produs are mai multe variații. Opțiunile pot fi alese în pagina produsului.

Costum de baie intreg cu cupe push-up PIERA – PALAU D1295

Prețul inițial a fost: 285 lei.Prețul curent este: 199 lei.
-30%
Slip de baie brazilian
Selectează opțiunile Acest produs are mai multe variații. Opțiunile pot fi alese în pagina produsului.

Slip de baie brazilian PIERA – BELEM DS492

Prețul inițial a fost: 110 lei.Prețul curent este: 77 lei.
-30%
SLIP DE BAIE BRAZILIAN
Selectează opțiunile Acest produs are mai multe variații. Opțiunile pot fi alese în pagina produsului.

Slip de baie brazilian PIERA – BENGUELA DS526

Prețul inițial a fost: 110 lei.Prețul curent este: 77 lei.
-30%
Slip de baie brazilian
Selectează opțiunile Acest produs are mai multe variații. Opțiunile pot fi alese în pagina produsului.

Slip de baie brazilian PIERA – RIO DS509

Prețul inițial a fost: 80 lei.Prețul curent este: 56 lei.
-30%
Slip de baie normal
Selectează opțiunile Acest produs are mai multe variații. Opțiunile pot fi alese în pagina produsului.

Slip de baie normal PIERA – PALOMA DS502 (galben)

Prețul inițial a fost: 100 lei.Prețul curent este: 70 lei.
-30%
sutien de baie cu push-up
Selectează opțiunile Acest produs are mai multe variații. Opțiunile pot fi alese în pagina produsului.

Sutien de baie cu push-up Fortaleza (DR 519 – PIERA)

Prețul inițial a fost: 170 lei.Prețul curent este: 119 lei.
-30%
sutien de baie cu push-up
Selectează opțiunile Acest produs are mai multe variații. Opțiunile pot fi alese în pagina produsului.

Sutien de baie cu push-up PIERA – BELEM DR492

Prețul inițial a fost: 180 lei.Prețul curent este: 126 lei.

Piera a luat nastere in anul 2002 din experienta vasta in sistemul de productie al lenjeriei intime, dar si din dorinta de a intra pe piata cu un produs de calitate, care sa reprezinte viziunea companiei. Acestea au reprezentat reteta de succes pentru lansarea unui nou brand de lenjerie in Romania, un brand care poate sa satisfaca necesitatile si exigentele pietei.